zondag, januari 27, 2008

Niks voorbij

Ik zat er nog meer naast dan ik dacht, maar dat komt ook door de peilingen. Obama komt uit SC tevoorschijn als de kandidaat die alle demografische groepen aanspreekt. Niets 'de zwarte kandidaat'. De peilingen zaten er in SC nog veel meer naast dan in NH, al valt het minder op omdat ze wel de winnaar goed voorspelden. Zullen we gewoon ophouden met kijken naar de polls? Ja, maar eerst nog even dit: een week of wat geleden lag Obama in 'zomaar een 5 februari staat' als Colorado 14 procent-punten achter. Vandaag staat hij drie voor. En nu is het afgelopen. Ik geloof niets meer. Ik word op 6 februari gewoon heel zenuwachtig wakker.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een mooie spanning, hè? Het is als kijken naar een goede, spannende detective. Wanneer komt de Obama-DVD uit, dat werk. Maar ja, het gaat ook nog best ergens over. Wat is 05-02 voor een dag? Ik neem het je in ieder geval niet kwalijk als je op 06-02 ineens erg ziek bent (na een nacht CNN). Helaas is het niet zo boeiend dat ik dat niet erg vind, qua verantwoordelijkheden.

Over vier jaar alleen maar primaries in onze voorjaarsvakantie, okee?

Sterkte,

JV

6:07 p.m.  

Een reactie posten

<< Home