dinsdag, juli 07, 2009

Bedankt John!


Wie heeft er nou behoefte aan vijanden als je jezelf al hebt? Beetje mee gekregen, het nieuws uit Alaska? Mevrouw de gouverneur, de voormalige kandidaat voor het vice-presidentschap, heeft zich teruggetrokken uit het ambt. Sarah Palin deed dat in een speech waarin ze meerdere keren verwees naar justitioneel onderzoek dat tegen haar wordt voorbereid. Ik heb echt niet met mijn hand in de koektrommel gezeten! Bovendien, van mij vind je echt geen vingerafdrukken op de koektrommel, want ik had handschoenen aan!! De speech werd bij elkaar gehouden door uitroeptekens die allemaal tegen de spreker werken. Echt, eeehh, echt niet bedoel ik. Of zoiets. Ik ben de draad een beetje kwijt.

Op het oog lijkt het allemaal een volstrekt pathetische voorbereiding op een gooi naar de nominatie voor 2012. Maar over een maand of twee vliegt de stront al rond, mark my words. Een zekere Romney, Mitt Romney, hoort bij de mestgaarders. Geef hem eens ongelijk, de gladjakker.

De blonde, charmant bebrilde, vleesgeworden incompetentie heeft ondertussen ook een vader, laten we dat vooral niet vergeten De vader van Sarah Palin, die blonde charmante bebrilde karikatuur waarvoor de wereld zo eenvoudig bewaard had kunnen blijven, de bedenker van al die onzin, oh wat zal hij een spijt hebben gehad, de wijze verstandige door de wol geverfde grand signeur van de senaat, de brokkenpiloot, de held van Hanoi Hilton, laten we hem dankbaar zijn. Voor de bom die hij onder zijn toch al failliete partij heeft gelegd.

Bedankt John, you're my hero!