donderdag, februari 21, 2008

Nadal


"Ik heb Nadal zien tennissen" zei ik bij thuiskomst tegen Willemijn. Weet je wat ze zei?: "En gehoord zeker!" Kreun.
Nee, dat is niet grappig. Gisteren zou het nog grappig zijn geweest, maar nu niet meer. Ik heb Nadal zien tennissen.
Vorig jaar vond ik het eigenlijk maar matig, dat toernooi van Krajicek. Veel te veel gedoe er omheen, en als je dan eenmaal bij het centre court zit blijkt het gedoe ook daar gewoon door te gaan. Ergens beneden wordt getennist door mannen die dat echt wel kunnen, maar eigenlijk is het bijzaak.
Gisteravond bleek het hoofdzaak. Ik was geen fan van Nadal. Te scherpe kop, te strakke broek, teveel gekreun. En toen gingen ze tennissen. Tja, je hebt tennissen en tennissen, en 'never the twain shall meet'.
Ik heb Nadal zien tennissen. Zelfs zijn naam is mooi.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zeker, hij kan echt goed tennissen!

1:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Daar heb je dan wel een heleboel geld voor over, me dunkt. Ik ben jaloers. Had ik maar mee moeten gaan. Wat een goeie foto weer bij het verhaaltje.

JV

4:19 p.m.  

Een reactie posten

<< Home