donderdag, mei 29, 2008

Test



Dit is een filmpje van drie shots dat vooral heel klein is. Minder dan een megabyte. Het toont mijn goede vriend Robert terwijl hij werkt aan zijn Sterling Engine. Daar valt veel over te vertellen en dat ga ik nu niet doen.

De komende week ben ik in Rome (Italiƫ) met een heleboel inwoners van klas vijf. Ik heb het grote geluk dat ik een hotelkamer voor mezelf heb. Het hotel heeft draadloos internet. Ik heb een laptop.

De bedoeling is dat er dagelijks blogjs komen over het wel en wee van de Rome-gangers. Dat zal wel lukken.

De bedoeling is tevens dat er korte filmpjes komen, een soort journaals: Vandaag ging het in Rome alsvolgt: en dan volgt er een hoop onzin die beweegt.

En dit is de test. Is het simpel om een filmpje naar boven te laden op mijn weblog? Nou, ik dacht het wel. Nu moet alleen dat draadloze hotelinternet een beetje stabiel zijn. We zijn benieuwd.