donderdag, september 03, 2009

Jumbo



Jongens en meisjes, om de Heraklesavond af te sluiten heb ik een heel speciale act kunnen regelen. Jullie moeten wel heel heel stil zijn, want het kan zomaar mis gaan.

Ja Jumbo kom maar, ja, kom maar. Rustig Jumbo. Ja, kom maar.

Jongens en meisjes, Jumbo kan iets heel bijzonders. Jumbo kan op zijn rechterpoten staan. Toe maar Jumbo.

Goed zo Jumbo! En weten jullie wat Jumbo ook kan? Ja, inderdaad, toe maar Jumbo, goed zo.

Jongens en meisjes, ik heb voor vanavond iets heel bijzonders, iets wat Jumbo en ik nog nooit eerder gedaan hebben. Jumbo kan over mij heenlopen. Maar dan moeten jullie wel heel stil zijn.

Ja, kom maar Jumbo, voorzichtig, ho, rustig, ja, toe maar. Jaaa geweldig.




Jongens en meisjes, we kunnen iets proberen dat nog veel spannender is. Jumbo kan ook over twee mensen heenlopen. Niet met mij erbij, want ik ben te groot. Maar misschien zijn er vrijwilligers in de zaal.

Nou dat zijn wel veel vrijwilligers. Ja, jullie twee, kom maar, ga hier maar liggen, dicht tegen elkaar aan. Goed zo.

Nu heel voorzichtig Jumbo. Kom maar, til je voorpoot er maar over heen. Ja, goed zo Jumbo. Nu je andere voorpoot, ja dat gaat goed.

Nu heel voorzichtig je achterpoot optillen, ja dat gaat ....

nee nee, Jumbo niet doen! Ooohh, Jumbo doet een plas!


(vrij naar het optreden van Laurens Goossens (spreekstalmeester), Jaap Bannink (voorpoten) en Loic Los (achterpoten))

1 Comments:

Blogger Marissa Herder said...

Die heeft hij ook op zeilkamp gedaan, blijft leuk!

9:36 a.m.  

Een reactie posten

<< Home