donderdag, mei 29, 2008

E.T.D. - 3


Departure van school dan. Vanmiddag meldde het reisbureau dat we helemaal niet van Charlerois vertrekken, maar van Düsseldorf International. Is er ook een Düsseldorf National? Whatever.

We gaan nog een half uur eerder weg! Alle kindjes moesten vanmiddag gebeld. Machteld, Joke, Cees en ik verdeelden de klassen. Ik belde 5B.

Leuke statistiek: Vijf leerlingen maakten een medelijdende opmerking over het vele bellen. Dank! Twee vroegen op enigszins strenge toon hoe dat nou kon. En eentje bood spontaan aan om mee te bellen. Dank je Dennis!

Half twee in de nacht is de meest krankzinnige vertrektijd die ik ooit heb meegemaakt. Air Berlin does murder sleep. Ik loop als een kip zonder kop door het huis, en doe rare dingen. Ik ga schoenen poetsen. Dat doe ik anders nooit! La bella figura. We gaan naar Rome.