vrijdag, augustus 28, 2009

Chili con carne


Wat eten we vandaag?

Schat, ik heb geen flauw idee. Wat denk jij?

Ik denk niets. Jij bent het eerste thuis. Jij geeft les tot een uur of drie en daarna zit je op je luie reet.

Nog sterker: ik geef helemaal geen les. Het is de laatste dag van de vakantie. Ik zit de hele dag op mijn draaistoel achter het apparaat op internet te neuzen. Zelfs volgende week geef ik nauwelijks les. Ik ben met de bruggers mee naar Bakkum.

Wat eten we?

Daarna begint het serieus, maar na een week of wat is het al weer herfstvakantie. En dan volgt de kerst en het voorjaar en de mei en de zomer.

Wat ik niet begrijp: waarom zit niet iedereen in het onderwijs.

Maar wat eten we vandaag?

3 Comments:

Blogger Rosa Storm said...

Mijn broertje word brugger! Edo. u gaat hem vast ontmoeten :)

6:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je begrijpt dan ook inderdaad niet dat mijn nieuwste vakcollega - aangenomen vlak voor het zomerreces - op 24 augustus naar school belde met de mededeling dat ze 'twijfelde'. Ze is er nog steeds niet. En komt ook niet meer. Onderwijs is topsport.

9:19 p.m.  
Anonymous Marijn said...

AVG'tje

11:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home