zondag, oktober 24, 2010

Tien

Nieuws reist snel, maar slecht nieuws reist nog sneller. We zitten op de luchthaven van Wenen en ik denk aan PSV - Feyenoord. Michiel weet raad, dat kan niet anders. Ik sms met de vraag hoe het staat met de club. Hij antwoordt dat hij me dat over tien seconden gaat vertellen. Eerst moet ik gaan zitten.

Ik zit al. Ik denk: zijn we aan het winnen? Voor pessimisme is het leven veel te kort.

Daar komt het bericht. Er staan cijfers.

Ik begrijp het niet.
Ik begrijp het nog niet.
Ik begrijp het nog steeds niet.

Zak over hoofd.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gevonden op Twitter:
Nieuw netnummer voor Rotterdam:
10-0.

Tr

9:43 p.m.  
Anonymous Michelle said...

Het is ook niet te begrijpen.
Laten we maar hopen dat Mario Been blijft, die arme jongen was aan het huilen bij radio Rijnmond. En terecht. Jammer dat we al het hele seizoen zonder aanval en zonder verdediging spelen.
Ik ben alleen in dubio of ik woensdag naar de Kuip zal gaan. In principe is het in voor- en tegenspoed natuurlijk, maar als ik zag hoe er vandaag niet verdedigd werd denk ik dat mijn tegenspoed begrensd is.

Groetjes! En ik hoop dat je ondanks deze ellendige afloop toch een leuk Wenen-reisje hebt gehad.

9:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind dat de supporters de aankomende wedstrijd moeten laten zien dat Feyenoord nog een grote club is en waarom Feyenoord een grote club is. Door te komen.

11:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sjaal om, rug recht, seizoenkaart mee en met z'n 151.137-en woensdagavond om 21.00 'geen woorden maar daden' in die Kuip van jullie.

Edmund W

3:11 p.m.  

Een reactie posten

<< Home