donderdag, november 01, 2007

Ziek

De thermometer klopt niet, want ik heb geen koorts, maar verder geeft het plaatje perfect aan hoe ik me al dagen voel: appelig. Waarom niet gewoon griep, met 39 vijf? Vroeger had je dat, echt griep. De laatste twintig jaar niet meer gehad. Maar dan wel die vervelende lamlendigheid met watten in het hoofd en zwabber in de benen die eigenlijk al weken lang niet echt weg wil, en nu dan weer lekker gas geeft. Nergens zin in, nergens energie voor. Bah. Komt het omdat ik niet meer rook? Dat kan toch helemaal niet!

4 Comments:

Blogger Xander Michiel Beute said...

Die goede oude tijd waarin je nog ziek werd. Als je nog zou roken zou je je nog beroerder voelen. Beterschap! En trouwens... bedrogredeneerde dobbelstenen of niet, die heks en Barbertje moeten...

3:36 p.m.  
Blogger Marco said...

Beterschap!!! En we willen onze cijfers... dus.... EXTRA beterschap meneer! en blijf van die sigaretten af!

10:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vond je gisteren best zielig aan de telefoon... Sterkte en beterschap. En ik ben ook nog boos op je. WE KRIJGEN NOG EEN HELEBOEL GELD VAN JE. ACTIE ondanks je ziekte. En nu weet de hele wwwwereld dat.

J.

4:40 p.m.  
Blogger Frank Blaakmeer said...

Ha ha, ik kan jou natuurlijk gewoon digitaal de nek omdraaien anoniempje J.

7:11 p.m.  

Een reactie posten

<< Home