zaterdag, november 06, 2010

Bloggen

Op mijn drie-en-twintigste droeg ik bij een gelegenheid die me nu ontgaat een pak met een vest en een stropdas. Stugge, weinig flatteuze stof. Ik voelde me een Engelse gentleman en was bereid zo oud te blijven. Pijproker op jeugdige leeftijd blijkt opeens zeventig. Later ben ik veel jonger geworden.

Kijk, dat soort dingen. Ik heb nu bijna een week niet geblogd. Het gevoel van zonde dat gepaard gaat met al die omissie verkeert, zo blijkt, gemakkelijk in zijn tegendeel. Nee, alweer geen blogje. Er is niets te melden. Er is heel veel te melden, maar het wil geen blogje worden. Ik denk dat ik er maar mee ophoud. Het is nu ruim vier jaar. Genoeg geblogd.

Of zal ik de vijf volmaken?

Elke dag een half uurtje je Facebook account bijhouden, misschien is dat een aardige vervanging. Een mens moet toch schrijven.

8 Comments:

Anonymous willemijn said...

nou, je maakt maar gewoon eerst de vijf jaar vol. facebook. doe niet zo raar.

9:59 p.m.  
Anonymous Jaap said...

Willemijn: adhesie!

9:03 a.m.  
Blogger Marissa Herder said...

Minimaal 5, maar het moet ook geen verplichting zijn. 1x per week is toch ook wel goed? Ik volg u nog steeds met plezier, hoor!

11:27 a.m.  
Blogger Nils said...

Mijn eigen blogcrisis duurt nu al langer dan de 'vruchtbare' periode ooit geduurd heeft, maar toch: ga vooral door!

(Als ik terug ben uit Praag volgen de memoires wel...)

5:29 p.m.  
Anonymous joke said...

Als ik niet beter wist, zou ik het vissen naar complimenten noemen. De enige die recht voor z'n raap is, is Willemijn: wat zij zegt, durf ik niet, maar daar is zij dan ook jouw vrouw voor. Of durf ik het toch maar: doe niet zo raar. Al is het alleen maar omdat we anders later niets te lezen hebben in ons bejaardentehuis!

10:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Niet stoppen! Blaak's Blog is het enige wat me in deze zware tijden nog op de been houdt!
Wat moet ik zonder?!!

3:59 p.m.  
Blogger Clear Mind Press said...

Nee toch?

7:21 p.m.  
Blogger John said...

louis vuitton handbags
oakley sunglasses
retro jordans
gucci outlet
canada goose jackets
oakley sunglasses
louis vuitton
kobe bryant shoes
coach factory outlet
ugg boots
louis vuitton handbags
ugg australia
cheap jordans
cheap uggs for sale
tory burch outlet online
michael kors bag
ugg outlet
louis vuitton outlet
ralph lauren polo
ugg boots
ray ban sunglasses
true religion outlet
giuseppe zanotti sneakers
ugg boots
fitflops sale clearance
oakley sunglasses wholesale
oakley sunglasses
uggs for men
ugg outlet
christian louboutin outlet
ray ban outlet
louis vuitton bags
louis vuitton handbags
hollister kids
oakley sunglasses
beats by dre
timberland boots
ray ban sunglasses outlet
canada goose outlet
20151226yuanyuan

10:25 a.m.  

Een reactie posten

<< Home