zondag, januari 14, 2007

Flidzi

Af en toe maak ik weleens een filmpje voor mijn school, ter promotie en zo. Mijn filmpjes zijn heel degelijk en een beetje saai. Ik ben een dagje ouder, dan krijg je dat. De laatste schoolfilmpjes zijn gemaakt door Idz Wagemans. Van de allerlaatste is een schijfje gebrand dat in de promotieactiviteiten voor het komende schooljaar wordt verspreid onder potentiele leerlingen. In het prachtige filmpje draait en zoomt de camera in hoog tempo langs rennende en lachende leerlingen. Sommigen komen aan het woord, en ook dat is even flitsend gemonteerd als de rest van het filmpje. In veel shots maakt de camera schokkerige bewegingen, of wordt het kader opeens verlegd zonder dat van een echte pan of tilt sprake is. En het werkt allemaal. Kijk zelf maar (klik op de titel voor een link). Volgens mij hoef ik nooit meer een filmpje te maken, en terecht. Idzi rules!

2 Comments:

Blogger Xander Michiel Beute said...

Vergis je niet, je maakt bijzondere filmpjes, iets minder snel wellicht, maar naar de heerlijk vrolijke en relaxte school van jouw bruggerfilmpje ga ik net zo lief als naar deze flitsende rommelboel.

Mardy Bum van the Arctic Monkeys is een prachtnummer, maar gaat over een chagrijnige chick in een relatie. Zinsneden als "I see your frown and it's like looking down the barrel of a gun/And it goes off" vind ik niet erg charmant voor een schoolfilmpje, maar jij hebt mij weleens wijsgemaakt dat dat er niet zoveel toe doet. Had je gelijk?

4:50 p.m.  
Blogger Unknown said...

uggs outlet
ugg boots
chanel handbags outlet
uggs outlet
fitflops outlet sale
north face outlet
nike free 5
mac cosmetics
hollister canada
wedding dresses uk
north face jackets
ferragamo outlet
christian louboutin shoes
coach outlet
wellensteyn outlet
tods outlet
nike air huarache
swarovski outlet
true religion jeans
ray-ban sunglasses
1209minko

4:51 a.m.  

Een reactie posten

<< Home