dinsdag, november 25, 2008

Holle bomen


Holle bomen vangen geen wind, ze vallen om. Het schijnt dat het zestal kale bomen dat het plein voor mijn school bevolkt collectief verkouden is. Aangetast door weer en wind. Het stormpje dat gisterochtend lanngsfladderde was voor één van de stumpers al teveel.

Ja, doe er maar grappig over. Wat een onbeschrijfelijk geluk dat daar onder die boom alleen Gazelles en Batavussen stonden. Geen Thomassen, Tara's en Tommetjes, geen Myrthe's en Maaike's en Maxjes.

Stel je voor. Nee, stel je maar niet voor.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mijn fiets stond er gelukkig niet, maar wel fietsen van kinderen uit mijn klas... En dat waren nogal dure, dus die baalden wel!
(Maar geef toe, het zag er wel spectaculair uit, en ik heb er dan ook aan iedereen over verteld!)

9:49 p.m.  
Blogger Marco said...

Rip?
idd hele gebeurtenis, toen we in de studieruimte waren... THAT day.

11:01 p.m.  
Blogger Frank Blaakmeer said...

Marco, je bent nogal onduidelijk. Wat is rip? Rest in peace? Voor een stelletje fietsen? En wat is idd? Is dat de? Hoezo THAT DAY???? Waar gaat het over?

Schrijf nou eens een mooie volzin in gewoon Nederlands. Ik verbied je om vanaf nu nog afkortingen of sms-taal of wat voor andere taal dan gewoon Nederlands te gebruiken in je reacties op mijn weblog.

11:09 p.m.  
Blogger Frank Blaakmeer said...

Aha, mijn vrouw weet het wel: idd = inderdaad.
Schrijf in het vervolg dus niet idd, maar inderdaad. Of kies een beter woord.

Sorry, ik ben een beetje kribbig.

11:12 p.m.  
Blogger Marco said...

Mijn oprechte excuses, chattaal is mijn eerste taal. Ik zal in het vervolg zo goed mogelijk Nederlands proberen te typen. Met "That day" verwees ik overigens naar de dag des onheils, toen de bomen omvielen.

5:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Marco weet niet eens of het de huis of het huis is.... U moet dus niet te veel van hem vragen, heer.

6:24 p.m.  
Blogger Marco said...

Maar dat is wel het enige hoor! Ik moet toegeven, ik ben hopeloos qua lidwoorden... Chinees is ook zoveel makkelijker qua grammatica, waarom zou je Nederlands willen spreken? :P

7:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home